FAQ
Răspunsuri la întrebările cele mai frecvente

Ce este Clickcall?

Este serviciul care preia apeluri telefonice şi le direcţionează către destinaţiile stabilite în prealabil.
Să luăm un exemplu concret: Aveţi un site de turism în care prezentaţi unităţi de cazare din toată ţara. Pe pagina unităţii de cazare, aţi inclus şi numărul de telefon al administratorului/proprietarului. Vizitatorul ajunge în site-ul dvs., găseşte o unitate, sună şi vorbeşte cu proprietarul, face o rezervare (de multe ori fără să menţioneze de unde a luat acel număr sau poate vă confundă cu un site concurent), apoi merge acolo, plăteşte şi se cazează. Toată lumea este fericită, poate mai puţin dumneavoastră.
Dacă insă doriţi să aveţi un business (şi nu doar un site), Clickcall vă poate ajuta.
Probabil vă întrebaţi: Oare câţi dintre vizitatorii site-ului meu sună la destinaţiile pe care le promovez – hoteluri, restaurante sau companii diverse – şi devin clienţii acestora? Cum pot să le demonstrez că site-ul meu le trimite clienţi?
Serviciul Clickcall vă spune acest lucru şi vă ajută să vă transformaţi site-ul într-un business arătându-le celor pe care îi promovaţi ca sunteţi partenerul lor de afaceri.

Cum funcţionează Clickcall?

  1. Se formează numărul unic de telefon
  2. Se solicită şi se introduce codul
  3. Se face legătura cu destinatarul apelului

I. Despre numere de telefon, coduri şi listarea destinaţiilor în site-ul dvs.
Concret: aveţi un site de unităţi de cazare şi doriţi să beneficiaţi de serviciul Clickcall.

  • Primul pas este să vă înregistraţi la www.Clickcall.ro, pentru a vă alege un număr de telefon unic.
    [ Fiecare site înregistrat va primi un număr de telefon unic.]
  • Din Panoul de Control, veţi introduce unităţile de cazare care vor fi apelate prin acest serviciu. Pentru fiecare unitate de cazare veţi alege un cod unic format din patru (4) cifre; apoi, pentru fiecare cod (aferent unei singure unităţi de cazare) veţi adăuga unul sau mai multe numere de telefon de la respectiva destinaţie.
  • După ce aţi adăugat destinaţiile, copiaţi fiecare cod corespunzător şi îl introduceţi în site-ul dvs. în pagina unităţii de cazare respective
  • Clickcall va solicita codul destinaţiei care urmează să fie sunată; recomandarea noastră este să includeţi în pagina fiecărei destinaţii codul aferent pentru a fi cât mai vizibil

Pe scurt:

  1. La înscriere, alegeţi numărul de telefon unic al site-ului dvs.: ex, 021 569 ZZ ZZ
  2. Introduceţi destinaţiile care vor fi apelate prin acest serviciu şi pentru fiecare destinaţie introdusă alegeţi un cod unic: ex, Pensiunea Maria / Cod Pensiunea Maria: XZYQ
  3. Pentru fiecare cod aferent unei singure destinaţii veţi adăuga unul sau mai multe numere de telefon ce aparţin respectivei destinaţii; ex, pentru codul XZYQ, se adaugă numerele de telefon de la Pensiunea Maria: 022 ZZZ ZZZ, 033 ZZZ ZZZ
  4. Copiaţi cu atenţie codul în site-ul dvs., în pagina destinaţiei căreia îi aparţine

II. Despre realizarea apelurilor
Pentru a suna la o destinaţie, vizitatorul site-ului dvs. va forma:

  1. Numărul de telefon unic pe care vi l-aţi ales de la Clickcall
  2. Codul care corespunde destinaţiei

Vizitatorul va forma numărul unic, serviciul Clickcall va prelua apelul şi îi va solicita introducerea codului ce corespunde destinaţiei unde acesta doreşte să sune.
Având aceste date, Clickcall va apela destinaţia solicitată şi îl va pune pe vizitator în legătura directă cu reprezentantul acesteia.
Înainte de a se stabili legătura telefonică, Clickcall va informa reprezentantul destinaţiei solicitate, printr-un scurt mesaj, de pe care site a fost generat apelul telefonic.

Pe scurt:

  1. Numărul de telefon pe care îl formează vizitatorii site-ului dvs. va fi întotdeauna acelaşi, indiferent la ce destinaţie sună.
  2. Ceea ce diferă este codul aferent fiecărei destinaţii, care le va fi solicitat pentru a se putea face legătura cu destinatarul apelului telefonic.
  3. După formarea numărului de telefon şi introducerea codului unic, vizitatorii site-ului dvs. vor fi puşi în legătura directă cu destinaţiile solicitate.

Cum pot şti câţi sună?

Veţi avea acces la date statistice privind numărul apelurilor, durata acestora, numărul celui care sună, precum şi al destinaţiei, înregistrarea apelului, dar şi statistici în timp real despre situaţia apelurilor pe mai multe criterii: starea apelului (dacă s-a răspuns sau nu), distribuţia apelurilor pe destinaţii, ore, săptămâni.

Care este avantajul meu dacă folosesc Clickcall?

Probabil, din site-ul dvs. zi de zi se solicită prin telefon zeci de cereri de rezervare. Dar nu ştiţi cine, când şi unde sună.
Probabil că doriţi să ştiţi care dintre destinaţiile prezente pe site-ul dvs. sunt sunate prin intermediul portalului pe care îl aveţi.
Dacă aveţi un site de turism, probabil că doriţi să ştiţi cu precizie câte cereri de rezervare s-au făcut prin intermediul site-ului dvs. în ultima săptămână sau în ultima lună, care sunt zilele sau orele de vârf la care vizitatorii apelează unităţile de cazare listate în site şi care sunt unităţile de cazare care primesc mai multe (sau mai puţine) solicitări de rezervare.
Clickcall vă ajută să aflaţi cu exactitate câţi potenţiali clienţi trimiteţi unităţilor de cazare pe care le promovaţi. În acest mod, puteţi încheia contracte cu unităţile de cazare (restaurantele sau companiile) care doresc să adere la acest sistem şi să stabiliţi un comision pentru vizitatorul care a devenit clientul partenerilor dvs.
Având aceste date la dispoziţie, veţi putea să vă transformaţi site-ul într-un business demonstrâdu-le celor pe care îi promovaţi ca sunteţi partenerul lor de afaceri. Astfel, pentru fiecare client trimis partenerilor dvs. puteţi să obţineţi comisionul pe care, fără îndoială, îl meritaţi.

Ce site-uri pot folosi acest serviciu?

În afară de cele care prezintă unităţi de cazare, îl recomandăm site-urilor care listează restaurante şi companii.

Am deja un număr de telefon cunoscut de mulţi. Îl pot folosi pentru preluarea automată a apelurilor prin Clickcall?

Recomandarea noastră este să folosiţi numărul de telefon unic pe care îl alegeţi la înregistrarea în Clickcall.
Dacă doriţi totuşi ca apelurile să fie făcute la numărul de telefon pe care îl aveţi, trebuie să ştiţi că acest lucru va avea un cost suplimentar pentru dumneavoastră.
Şi nu înseamnă că nu trebuie să alegeţi şi un număr oferit prin Clickcall.
Cum va funcţiona dacă alegeţi să folosiţi propriul număr de telefon:

  1. Vizitatorul formează numărulul dvs. de telefon
  2. Apelul este redirecţionat către numărul oferit prin Clickcall (redirecţionarea va fi realizată de serviciul de telefonie la care sunteţi abonat)
  3. Clickcall preia apelul
  4. Se solicită codul
  5. Se face legătura cu destinatarul apelului

Site-ul meu atrage mulţi vizitatori, ce se va întâmpla în situaţia în care vor exista două sau mai multe apeluri în acelaşi timp?

Numărul dvs.nu va suna niciodată ocupat. Serviciul nostru este capabil să gestioneze apelurile simultane. Toţi cei care sună vor fi preluaţi imediat, astfel încât acestora li se va face legătura cu destinatarii apelurilor fără să fie nevoiţi să aştepte terminarea celorlalte convorbiri.

Pot personaliza mesajul audio de întâmpinare?

Sigur. De fapt, puteţi personaliza nu doar mesajul audio de întâmpinare, ci şi alte mesaje audio care vor fi folosite în diverse momente ale convorbirii.
Puteţi adăuga propriile fişiere audio şi pentru a fi siguri că respectă anumite specificaţii tehnice, acestea vor fi verificate de noi înainte de a putea fi folosite.
În cazul în care doriţi să le realizăm noi, vă rugăm să ne contactaţi.

Cât costă să folosesc acest serviciu?

Pentru oferte personalizate, vă rugăm să ne contactaţi.

Care sunt costurile pentru cei care sună prin acest serviciu, respectiv pentru vizitatorii site-ului meu?

Aceştia vor plăti tarifele normale pentru orice convorbire telefonică în reţele fixe.

Dacă răspunsul la întrebarea dvs. nu se găseşte în această pagină vă rugăm să ne contactaţi!